Uz kvalitetan poslovni plan i komunikacijsku strategiju…

04. 10. 2018.

Za uspješan start, ali i realizaciju projekta nužan je dobro postavljen, realan i strukturiran poslovni plan. Da i financije mogu biti itekako zabavne, zanimljive i nadasve korisne, utvrdili su i naučili finalisti natječaja Poduzetništvo, Kultura i znanost te Društvo koji su u sklopu edukacije za 5. generaciju imali priliku teoretski i praktično proći osnove poslovnog planiranja i učinkovitog postavljanja komunikacijske i marketinške strategije.

Najbolje se uči u praksi i na primjerima, pa su posebni caseovi bili prilika da finalisti u manjim grupama udruže svoja znanja i saznanja te istreniraju i povežu iskustveno i naučeno.

Tatjana Zdelar i Klara Škerlj iz Zabine Podrške prodaji učinile su financije zabavnim, predstavivši načine kako jednostavno pristupiti izradi poslovnog plana i učinkovito pripremiti poslovnu strategiju. Na temelju edukacija o marketingu, PR-u, webu i društvenim mrežama finalisti su u timskom zadatku uz poslovni dio planirali i prezentirali i komunikacijsku strategiju.

Uz puno kreativnosti, pozitive i dobrih održivih rješenja iznjedrena su originalna i korisna rješenja, što govori o potencijalu koje tvrtke, udruge i pojedinci finala natječaja Moj Zaba Start imaju pred sobom. Uz malo vjetra u leđa, visibility, networking i potporu pred njima su velike prilike i, nadamo se, uspješan poslovni start i razvoj.

Više o atmosferi s radionica pogledajte fotogaleriji u nastavku.

Edukacija MZS2018 – timski rad – grupa 1


Edukacija MZS2018 – timski rad – grupa 2