Često postavljana pitanja

1. Koliko potpora se dodjeljuje?

U natječaju Start app u uži krug ulazi 10 finalista, a broj dobitnika ovisi o kvaliteti zaprimljenih projektnih prijedloga. U natječaju Start IT up dodjeljuju se ukupno tri potpore.

2. Tko odlučuje o pobjednicima i koji su iznosi potpora?

U natječaju Start app o dobitnicima odlučuje stručna komisija sastavljena od partnera natječaja i predstavnika Zagrebačke banke. Komisija će odabrati 10 finalista koji će dobiti potporu od 10.000 kuna te se natjecati za nagrade pojedinačne vrijednosti 100.000 kuna. U natječaju Start IT predstavnici Zagrebačke banke odabrat će tri najbolja prijedloga. Najboljem će pripasti potpora od 30.000 kuna, drugo mjesto dobiva 20.000, a treće potporu od 10.000 kuna. Svi sudionici čije će prijave zadovoljiti uvjete natječaja dobit će potporu od po 5.000 kuna.

3. Naplaćuje li se prijava na natječaj?

Ne. Prijave na natječaj su besplatne.

4.Do kada mogu prijaviti projekt?

Rok za prijavu u natječaju Start app je do 06. travnja 2016., a rok za prijavu na natječaj Start IT up je do 23. ožujka 2016.

5.Kad će biti poznati finalisti i pobjednici?

Svi sudionici Natječaja bit će obaviješteni o rezultatima na svečanoj dodjeli potpora pobjednicima. Zagrebačka banka obavijestit će finaliste o točnom datumu održavanja svečane dodjele i proglašenja dobitnika.

6. Kada se potpore dodjeljuju pobjednicima?

Po objavi rezultata s pobjednicima će biti sklopljeni ugovori o donaciji temeljem kojih će se dodijeliti potpore.

7. Mogu li se na natječaj prijaviti samo startupovi ili i ostali poduzetnici?

Prijaviti se mogu i startupovi i ostali poduzetnici. Važno je da ideje ili aplikativna rješenja budu inovativne i poduzetnički održive.

8. Mogu li prijaviti više projekata?

Na natječaj svaki prijavitelj može prijaviti najviše tri projekta.

9. Moram li imati osnovanu tvrtku da bih se prijavio?

Prijavitelj može biti i fizička osoba uz uvjet da osnuje tvrtku ili registrira obrt/udrugu prije isplate potpora, koje se isplaćuju na žiro račun.

10. Trebam li u prijavi navesti svoj OIB ili OIB tvrtke?

Ovisi u kojem svojstvu prijavljujete projekt. Ako je to projekt tvrtke, potrebno je unijeti OIB tvrtke kojoj će u slučaju dodjele potpore ona biti doznačena.
Ako projekt prijavljuje fizička osoba (koja nema registriranu tvrtku, nego prijavljuje svoju poduzetničku ideju), potrebno se identificirati OIB-om fizičke osobe.

11. Je li nužno da sredstva budu usmjerena u projekt koji je prijavljen? Mogu li se upotrebljavati i u druge svrhe?

Potpora mora biti utrošena na projekt ili dio prijavljenog projekta u roku od godine dana, a za utrošak sredstava potpore tražit će se odgovarajuća dokumentacija. Trajanje prijavljenog projekta može biti i dulje od jedne godine od dana početka provedbe projekta, a provodi se na području Republike Hrvatske.

12. U slučaju da dobijem potporu, kako mi se i gdje doznačuje?

Potpore će se doznačiti na žiroračun prijavitelja projekta. Fizičke će osobe za uplate potpore biti obvezne osnovati tvrtku ili registrirati obrt/udrugu i otvoriti žiroračun.

13. Što se očekuje od finalista natječaja Start app?

Zagrebačka banka s partnerima natječaja pratit će pobjednike i u postnatječajnoj fazi u daljnjem radu i razvoju. Finalisti će biti obaviješteni o svim potrebnim detaljima.

14. Tko čini komisiju?

Komisiju čine predstavnici partnera natječaja te predstavnici Zagrebačke banke.

15. Tko se ne može prijaviti na natječaj Start app?

Na natječaj se ne mogu prijaviti projekti koji ne uključuju razvoj aplikacije te projekti koje vode članovi Povjerenstva i njihovi bliski srodnici i poslovni suradnici.

16. Kako se mogu prijaviti?

Prijava se sastoji od nekoliko koraka:

  1. Registracija - registrirajte se ako ste prvi put na stranici i još niste korisnik. Nakon registraciju dobit ćete e-poruku poruku o provedenoj registraciji s linkom za aktivaciju korisničkog profila.
  2. Pristup prijavi – nakon što ste se registrirali možete se prijaviti na jedan od dva natječaja koristeći opciju Prijava, Prijavi se ili Prijavi svoj projekt. Otvori će Vam se ekran za prijavu.
  3. Prijavnica – popunite prijavnicu za odabrani natječaj odgovorima na sva naznačena pitanja. Ako imate dodatnu dokumentaciju, možete ju pridodati prijavi.
  4. Prijava – provjerite sve podatke koje ste unijeli i ako ste završili s unosom, kliknite na ZAVRŠI. Otvorit će se ekran s informacijom o Vašoj prijavi.

17. Zašto se ne mogu prijaviti?

Provjerite jeste li se registrirali. Ako niste, pokrenite registraciju klikom na REGISTRIRAJ SE. Potom se prijavite.

18. Registrirao sam se, ali se ne mogu prijaviti. Što mogu učiniti?

Moguće su dvije opcije:

  1. Niste aktivirali svoj profil putem linka koji Vam je automatski poslan na Vašu adresu. U tom slučaju, molimo aktivirajte link.
  2. Ako niste primili e-mail s linkom za aktivaciju profila, molimo da se javite e-mail porukom na adresu natječaja na koji se želite prijaviti (startapp@unicreditgroup.zaba.hr ili startITup@unicreditgroup.zaba.hr za dodatne informacije.

19. Koje formate dokumenata mogu priložiti uz prijavu?

Word, PowerPoint i PDF. Maksimalna veličina svih dokumenata zajedno može biti do 10MB.

20. Želim se prijaviti no nije mi jasno što sve trebam učiniti. Gdje mogu saznati više informacija?

Upoznajte se s uvjetima oba natječaja kako biste prepoznali koji vam najbolje odgovara.
Pročitajte uvjete prijave na natječaj na koji želite prijaviti projekt.
Najbrži je način kliknuti na Prijavi se i slijediti korake prijave.
Za dodatne informacije pošaljite e-mail na adresu natječaja koji vas zanima:

startapp@unicreditgroup.zaba.hr

startITup@unicreditgroup.zaba.hr