Plavi telefon djeluje već više od 25 godina. Što vas motivira u vašem radu i što ste sve naučili tijekom svih tih godina djelovanja?
Linija pomoći Plavi telefon osnovana je na inicijativu dvojice entuzijasta, Miroslava Vučenovića i Željka Pervana, a telefon je prvi put zazvonio 2. rujna 1991. godine. Bilo je pojedinaca koji su pokušali spriječiti stvaranje Plavog telefona, ali kad postoji dobra i inovativna ideja za koju se živi, uz upornost i vjeru u ono što se želi postići, sve se nekako posloži. Tako je i Linija pomoći Plavi telefon postala najstarija linija pomoći za djecu, mlade i odrasle u Hrvatskoj. Tijekom prvih nekoliko godina rada uglavnom smo bili u potrazi za stalnim prostorom, sve dok nismo pronašli dom na današnjoj adresi u Ilici 36. U svojim početcima Plavi telefon bio je utočište mnogobrojnoj djeci koja su u ratnom vremenu pokušavala pronaći mjesto gdje mogu biti djeca. Tijekom sljedećih godina Plavi telefon proširio je svoje djelovanje kreirajući i provodeći mnoge druge projekte uz Liniju pomoći: savjetovalište Otvorena vrata (individualno i partnersko/obiteljsko savjetovanje), Školu za uspješnije roditeljstvo te mnogobrojne edukativne i preventivne projekte za djecu i mlade. Dugogodišnji rad Plavog telefona (uskoro ćemo proslaviti 27. rođendan) svakako je nosio i velik broj prepreka i teškoća. No kad ljudi vole svoj posao, za svaki se problem pronađe rješenje. S vremenom smo se naučili oslanjati na pozitivne rezultate svojeg rada i zadovoljne korisnike naših programa i projekata, a izazove s kojima se suočavamo rješavamo u hodu i zajednički. Mnogo nam znači potpora volontera i vanjskih suradnika koji kao i mi, koji smo među volonterima poznati kao 3M (Miro, Monika i Martina), vole ovaj posao i zajedno s nama daju svoje znanje i vrijeme svima čiji se životni put preplete s Plavim telefonom. Vidimo vrijednost i rezultate svojeg rada i to nas održava i tjera naprijed.