Ciklus predavanja o marketingu
u Muzeju za umjetnost i obrt

27. 08. 2018.

U sklopu izložbe „Šezdesete u Hrvatskoj" Muzej za umjetnost i obrt u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pripremio je ciklus predavanja na temu marketinga.  U rujnu su predviđena dva zadnja predavanja iz navedenog ciklusa, a ulaz je slobodan za sve koji žele iz prve ruke saznati više o ovim temama. 

U četvrtak, 20. rujna 2018. s početkom u 19 sati interaktivno predavanje na temu Je li marketing umjetnost ili znanost? voditi će  doc. dr.sc. Vatroslav Škare, a razgovarat će se o brojnim pitanjima uspješnosti marketinga, među inima i o tome je li za uspješan marketing važnija kreativnost ili analitičnost odnosno jesu li dobri marketinški stručnjaci sličniji umjetnicima ili znanstvenicima?

U četvrtak 27. rujna 2018. u 19 sati održat će se posljednje u nizu predavanje profesora s Katedre za marketing, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, na temu „Dobra stara vremena": nostalgija u marketingu koje će voditi doc.dr.sc. Sandra Horvat. U predavanju će se, kroz domaće i strane primjere, predstaviti mogućnosti primjene nostalgije u suvremenim marketinškim aktivnostima kao što su ponovno lansiranje ili isticanje proizvoda koji su bili uspješni u prošlosti (npr. Borosane, Silk Milk) ili retro ambalaže (npr. Domaćica), korištenjem poznatih ličnosti koje su najveću slavu imale u prošlosti (npr. Marilyn Monroe za Citroen DS3, Brigitte Bardot za Lancel), ili razvojem promotivnih kampanja kojima se potrošače podsjeća na djetinjstvo („Sjeti se" za SOS dječje selo).

Izložba „Šezdesete u Hrvatskoj" otvorena je do 30. rujna 2018., a informacije o svim aktivnostima u rujnu možete pratiti na web-stranici Muzeja za umjetnost i obrt.